میداودی:نه مینیسک پایم آسیب دیده،نه رباط آن
نوشته شده توسط : ali
دورى من طولانى نيست. هر چند كه بازى با ذوب آهن را از دست مى دهم و نمى توانماستقلال را همراهى كنم ميلاد ميداودى مهاجم جنوبى استقلال در بازى با سايپا آسيب ديد و همين موضوع باعثشد تا نيمه دوم تعويض شود.بعد از پايان اين بازى روزنامه ها و سايت هاى خبرى ازآسيب ديدگى زانوى ميداودى خبر دادند اما اين بازيكن تأكيد مى كند كه مصدوميتش از ناحيه زانو نيست و خطر جدى او را تهديد نمى كند.ميلاد در پاسخ به اين سوال كه از چه ناحيه اى مصدوم شده اى گفت: من از ناحيه كشاله آسيب ديده ام و خدا را شكر مصدوميتم زياد جدى نيست. جواب ام آر آى را گرفتم و در نهايت مشخص شد كه مينيسك و رباطم آسيب نديده است و اين مصدوميت فقط از ناحيه كشاله است. ميداودى در پاسخ به اين سوال كه تا چند وقت نمى توانى استقلال را همراهى كنى گفت: دورى من طولانى نيست. هر چند كه بازى با ذوب آهن را از دست مى دهم و نمى توانم استقلال را همراهى كنم اما هفته آينده دوباره به تمرينات بازخواهمگشت.از ميلاد در مورد بازى با ذوب آهن سوال مى كنيم كه او گفت: بازى بسيار سختى است اما داستان ليگ قهرمانان با ليگ برتر جدا است. ما تحت هر شرايطى بايد به ليگ قهرمانان آسيا راه پيدا كنيم و اول بايد ذوب آهن را ببريم. من فقط از هواداران استقلال خواهش مى كنم كه روزجمعه به ورزشگاه بيايند و اميدوارم سكوهاى آزادى تا جايى كه امكان دارد خالى نباشد. ما به حمايت هواداران نياز داريم


:: برچسب‌ها: اخباراستقلال ,
:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 79
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ali در تاریخ : 1390/12/6/6 - - گفته است :
سلام دوست من وبلاگت خيلي عالي من لينكت كردم توهم منو لينك كن

/weblog/file/img/m.jpg
ali در تاریخ : 1390/12/6/6 - - گفته است :
سلام دوست من وبلاگت خيلي عالي من لينكت كردم توهم منو لينك كن


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: